maanantaina, helmikuuta 04, 2013

HUONO blogi?!

Huomenta! Möh, pakko taas avautua. Mukavasti aamukahvia siemaillessa erehdyin tsekkaamaan tilastoja ja huomasin, että mun blogiin oli tultu jonkun toisen blogisivun kautta. Niinpä kävin kurkkaamassa et mitäs sieltä löytyy.

->Vertailu hyvästä ja huonosta matkablogista.


Kuten mun kirjoitustyylistä nyt saattaa arvata, niin mun blogi oli se huono. =Blogin nimi ei herätä mielenkiintoa mihinkään suuntaan. En esittele itseäni enkä blogiani kunnolla. Liian vähän kuvia. Kirjoitukset ovat liian lyhyitä. Liikaa härpäkkeitä. Ei linkkejä sosiaaliseen mediaan.

Huoh...

On se nyt kumma, kun ei ihminen saa kirjottaa rauhassa omia ajatuksiaan ilman välitöntä negatiivista palautetta! :D

Okei, mielipiteensä kullakin, ei siinä mitään. En vaan ymmärrä miks tätä 19v pojankloppia jaksaa kiinnostaa mitä ventovieras ihminen kirjottelee blogiinsa. Eri asia jos tää olis joku todella tunnettu blogi, jota tuhannet ihmiset seurais päivittäin. Kyl muaki siinä tapauksessa hämmästyttäis, että minkä takia kukaan NOIN HUONOA blogia lukee, mutta en mä nyt siltikään viitsis kirjoittaa aiheesta oikeen postausta ja lytätä koko blogia. Mut vielä vähemmän tämmöistä vasta-aloittanutta tuntematonta pikku sivua, jota lähinnä vaan tutut lukee. Miten se on tän ees löytänyt?

Mun blogiin verrattu, tämä HYVÄ matkablogi oli oikeasti todella hyvä. Matkakohteita on 24kpl ja kirjoittajalla varmasti  paljon kokemusta. En ymmärräkään miten näitä kahta voi millään tavalla verrata toisiinsa. Mä oon ollut alle kuukauden reissussa ja vielä tässä samassa matkakohteessa, jossa ei nähtävää kauheasti ole. Kirjoittelen mitä on tänään tehty, tai mitä mun päässä pyörii. Ei tää edes ole matkablogi. :D

Tässä kirjotellessa on jo tuohtumus laantunut (varmaan kofeiini vaikuttanu), eikä tää tunnu enää niin maailmaa mullistavalta tapahtumalta. Ei se silti oo koskaan kiva kuulla olevansa huono, varsinkaan jossain sellaisessa mitä tekee mielellään. Vähän vielä kismittää, mut päivä on pelastettavissa. Löysinpä ainakin tuon hyvän uuden matkablogin jota seurata, siel on myös Thaimaasta paljon kirjoituksia.

Terveiset vaan sinne Joensuuhun! :D

3 kommenttia:

  1. Vähänkö ikävä juttu!! Ymmärrän kyl et varmasti harmittaa. Mäki olisin ihan kettuuntunu. Just oot vasta alottanu blogin nii heti tarvi tulla arvostelee. xp Vinkkei voi toki antaa mut tollai vertaillen. Ärsyttävä! Älä anna sen lannistaa. <3 Sullon muutenki jo noin mont lukijaa ku mul kesti varmaa puol vuotta tohon. :D Ja halun lueskella teidän seikkailuist siel. :d

    VastaaPoista