torstaina, tammikuuta 03, 2013

Aamu Lintulammenkadulla

Huomenta! Kello onkin jo 12, mutta täällä venyy aamut ihanan pitkään ku ei oo mitään pakottavia velvollisuuksia, jotta joutuis heräämään aikaisin. Oon tän viikon nyt siis Janitan luona Keravalla meijän vanhassa kämpässä.

Se maanantain muutto tosiaan venyikin sit odotettua pidempään. Oltiin Keravalla sitten vasta klo 1 yöllä ja mentiin suoraan nukkumaan ku oltiin niin poikki, jäi tuparit siis välistä. :(  Tavaroiden purkaminen alkoikin vasta tiistaina, ja oikeen muuta ihmeellistä sillon ei ehtiny. Minna lähti ajelemaan Lahteen ja mä jäin tänne.

Eilinen oltiin Janitan kanssa vaan tässä kotosalla ja laitettiin kirppiskamoja, ja tänään ois aikalailla samat suunnitelmat. Ihanaa päästä noista vanhoista vaatteista eroon!

Ainiin ja dieettiasiasta sen verran, että...... se nyt vähän jäi :D Oon siis ihan silleen suht terveellisesti nyt syönyt, ja liikuntaakin tossa muuton yhteydessä tuli harrastettua ihan riittämiin. Mutta myös repsahduksia on päässy käymään. Voin puolustella sitä sillä, et nyt on tämmönen lomaviikko niin saa vähän nauttia elämästä! Mut loppuviikon aion kyl olla kiltisti ja kauheesti herkuttelematta. Ja kyllähän siellä Thaimaassa viimeistään sitten pääsee rantakuntoon kun syö vaan hedelmiä ja liikkuu koko ajan! Näin mä oon suunnitellu...

Tässä vähän aamun tunnelmia. Me emännät oltiin sen verran kamalan näkösiä ettei kehdannu ottaa kuvia, mut onneks on toi Janitan pikku Papu, jota kuvata...

aamupalaa (mun lemppari aamukahvimuki)
Papuli<3


Mutta nyt takas hommiin, heippa!

<3: Jansku

1 kommentti: