perjantaina, joulukuuta 14, 2012

Here comes the weekend


Tossa tommonen viikonlopunalkajaistoivotusbiisi (en tiiä miten kirjotetaan, joten kaikki yhteen vaan) teille! Löysin sen just ja ite tykkään ainaki. Mä vietän mukavasti vapaapäivää. Heräilin kympin aikoihin ja söin aamupalan rauhassa. Btw jos joku ei vielä tiennyt, niin mun lempiaamuun kuuluu kahvi, läppäri, sekä Emmerdale pyörimässä taustalla. Noh, jostain syystä se Emmerdale ei kuitenkaan ikinä tuu silloin ku mulla on vapaa aamu, tai on jotain muita ongelmia kanavan toiminnan kanssa. Onneks oli vielä läppäri ja kahvi (maito tietysti loppu), mutta oikeella jalalla seisotaan silti!

Päätin poistaa mun youtubetilin, ja alkaa käyttää google-käyttäjätiliä sen sijaan (sen saattaa löytää tän blogin kauttakin jostain ehkä), ja nyt oon tässä vaan tehny biisilistaa sinne, päivitelly spotifylistaa ja ladannu kännykkään ja soittimeen uusia biisejä.

Reippaana ajattelin meneväni lenkille, mutta tuiskuttaa siihen malliin, että mieluummin pysyttelen sisällä. Paitsi jos joku lähtee lenkkiseuraks, niin voisin vaikka uhrautua... :P

Mutta nyt pistän volat kaakkoon ja alan siivoomaan, koska meil on huomenna läksiäiset!!! Jee kivaa :) Saas nähä onko tupa ihan täynnä. Kutsuttiin vahingossa 150+ vierasta, mutta "onneks" ihan kaikki ei viikon varotusajalla pääse paikalle, vois olla vähän turhan tiivis tunnelma.. Mutta niistä lisää sitten myöhemmin, moimoii! :)

2 kommenttia: