maanantaina, joulukuuta 24, 2012

Haaste!

Jes sain Iiralta haasteen!

10 faktaa minusta:

- Perheeseen kuuluu äiti, isäpuoli, isä, äitipuoli ja kaikenkaikkiaan 4 siskopuolta ja veli

- Aivan liikaa kenkiä. En uskalla ees laskee kuin paljon mulla niitä on, mutta ainakin jotain 40 paria. Ja vaatteet! Huhhuh. Niin liikaa. Ja ärsyttävintä, että puoliakaan en niistä käytä/muista niiden olemassa olostakaan. Mut toisaalta se on kiva ku kaapeista löytyy aina sitten ylläreitä.

- Tykkään kulkea kävellen. Oon pienestä asti kävelly aina pitkätkin matkat, busseja kartan aina kun mahdollista. No okei autokyytejä oon viime aikoina alkanut arvostamaan, varsinki kovilla pakkasilla. Mut muuten, töppöstä toisen etteen vaan!

- Olin pienenä ihan hullu Matrix- ja Keanu Reeves -fani. Kyllä se hullu mussa ehkä elää vieläkin tuolla jossain syvällä sisimmässä, mutta ei onneks oo tarvetta enää joka lehdestä leikellä Keanun kuvia ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta hänen kanssa. Vaik onhan se ihana suklaasilmä edelleen, vähän turhan vanha vaan mulle... (Ollaan muuten synnytty melkeen samana päivänä, paitsi Keanu 23 vuotta aikaisemmin)
- Ei minkäännäköistä itsehillintää joissain asioissa, esim. syömisessä.

- Ulkomailla elämä kukoistaa, Suomessa masentaa

- Maailman pahin sokerihiiri! Ei oo montakaan päivää mun elämässä kulunu ilman että olisin ees vähän jotain suklaata, jätskiä tai kakkua mussuttanut.
- Vaikkei kaikki ehkä uskois, niin osaan olla varsinainen tuittupää välillä. Kunnon pikkumyy.
- Oon allerginen vähän kaikelle, mut silti syön vähän kaikkea ja hengissä ollaan ainaki toistaseks!
- Mulla on polvessa S-muotonen arpi. Oon tulkinnut, että se tarkoittaa mun olevan supernainen :D

11 kysymystä Iiralta:

1. Pidätkö päiväkirjaa?
En pidä. Oon jotenkin aina pelännyt, että joku kuitenkin löytäis sen. Mieluummin pidän mun syvimmät salaisuudet ja ajatukset päässäni :)

2. Meikkaatko joka paikkaan?
Kyllä mä aikalailla.. Paitsi sit kun on ulkomailla olon jälkeen hyvä rusketus niin ei tarvii. Mutta vaaleella iholla näytän mielestäni kamalalta, niin pakko jopa lenkillekin vähän aurinkopuuteria sutia. Ja pakkasilla se meikki on hyvä suojakin herkälle iholle.

3. Kuka on suosikkisi fiktiivisistä hahmoista ja miksi?
Voi että ku niitä on niin paljon ja eri syistä, ei mitään tiettyä.. Mutta pakko nyt heittää joku perussuosikki niin Bridget Jones, ihanan onneton hömppä, helppo samaistua

4. Mitä taide on sinulle?
En oo itse millään tavalla taiteellinen tai luova, ikävä kyllä. Mutta arvostan taidetta ja taiteellisia ihmisiä. Mulle se tarkoittaa esim. jotain maalausta, musiikkia tai muuta jonkun aikaansaamaa, jota ei katsoja/kuulija välttämättä ymmärrä, tai sitten ymmärtää, mutta joka ainakin artistille itselle on kuin oma lapsi.

5. Jos saisit valita minkä tahansa ammatin maailmassa, minkä valitsisit ja miksi?
Sisustussuunnittelu olis ihanaa, tai sitten kirjoittaminen tai joku terveyteen liittyvä, esim personal trainer tai ravitsemusterapeutti. Nämä kaikki siksi, että ne on ihan toteutettavissa. En jaksa haaveilla esim. näyttelijäksi ryhtymisestä, koska musta ei ikipäivänä siihen hommaan olisi.

6. Paras matkakohde?
USA oli aika mahtava, sinne täytyis päästä uudestaan kun oltiin viimeks vaan viikko. Kiinassa, Japanissa ja Italiassa täytyis kans päästä käymään. Ja Australiassa ja Afrikassa! Oikeestaan mikä tahansa kohde on varmasti näkemisen arvoinen.

7. Oletko koskaan voittanut mitään kilpailua?
Voitin Robert Pattinsonin fanitapaamisen, mutta se oliki sitten Ruotsissa ja parin päivän päästä jo niin jäi väliin. Hö!

8. Parhain kesämuisto?
Hmm. Niitä on niin paljon, kesät on aina vuoden parasta aikaa. Ainakin kaikki leirit ja reissut pienenä, mökkeilyt Kemiössä, ystävät ja aurinko :)

9. Mitä on typeryys?
Yleisesti ihmisten huono käytös, epäkunnioitus muita kohtaan, itsekeskeisyys ja omaan napaan tuijottaminen, kun maailmassa olis tärkeämpiäkin asioita joita ajatella..

10. Jos saisit soittaa yhden puhelun kenelle tahansa, julkkiksille, poliitikoille, ihan kenelle vaan, niin kenelle soittaisit ja mitä sanoisit?
Kysyisin Bradley Cooperilta et "will you marry me?". Aina kannattaa yrittää...

11. Miksi bloggaat?
Haluun kirjoittaa tulevista reissuista ja muista mietteistä jonnekin, mistä ihmiset ne näkee, ja tää on hauskaa! :)

SIINÄ NE! En nyt jaksa alkaa keksimään enää lisäkysymyksiä tai haastamaaan ketään, ku mulla on niin vähän kavereita blogimaailmassa vielä. Ens kerralla sitte haastan ehkä muitakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti