lauantaina, joulukuuta 08, 2012

Colorsit ja matkafiilistelyä

Heip!

Sorppa, jos joku on käyny täällä turhaan kurkkimassa oonko kirjoitellu mitään ekan kirjoituksen jälkeen. En vaan millään oo ehtiny/saanu aikaseks, eikä mulla oo kauheesti kerrottavaa nukkumisen, mopin heiluttamisen ja tavaroista eroonpääsyn lisäks ollut.

Tällä viikolla oltiin Inskin ja Minnan kans Colors festareilla Kaapelitehtaalla ke-to. Jalat sekä kengät on ihan hirveessä kunnossa sen 2 päivän tamppaamisen jälkeen, mut oli se sen arvosta, ihan mahtava meno! Parhaimmat setit (niistä ketä ehdittiin kuulla) vetäs varmaan Arty, ATB ja Alesso. Chuckieta odotin kaikkeista eniten, mut se oli vähän pettymys. Soitti lähinnä vaan tuttuja ja turvallisia muitten biisejä, jotka oli jo moneen kertaan kuultu illan aikana, ja vaan lyhyitä pätkiä omistaan (ainaki siihen mennessä kunnes me jouduttiin lähtee). Mutta olihan seki ihan huippu.
Ikävä kyllä kuvia keikalta mulla ei oo tänne pistää, kun järkkäriä sinne ei saanut viedä, pokkari unohtu ja kännykästä loppu akku. Niin mun tuuria :D Mutta sanallinen tiivistelmä=hyvää musaa, upeita laservaloja, värikkäitä ja ilosia ihmisiä (ei näkyny rellestäjiäkään melkeen ollenkaan).

Mutta sit se mun tärkein ilmoitusasia! TÄNÄÄN 8.12.2012 on tasan KUUKAUSI (30vrk) lähtöön! En voi tajuta, että reissu lähestyy niin nopeesti! Saatiin Helsingissä ollessa onneks viisumihakemukset vietyä, vielä täytyis hommata matkavakuutus, pakkailla ja suunnitella reissua... Kääks jännää!!!

Mutta nyt poistun koneelta ja koitan saada jotain aikaseks. Rattoisaa lauantai-illan jatkoo! =)

2 kommenttia:

  1. Mä en osaa enkä ymmärrä, mutta nyt kai oon sun lukija! :) Ja kato mikä kuva oli valmiina mun googletilissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihhihii joo oot! kivaa :) voooi, mul on toi sama kuva hotmailissa! :D hasbee

      Poista