torstaina, maaliskuuta 28, 2013

Pikakuulumiset

Heihou! Istuskelen tässä junassa kohti Karjaata, sieltä siskon kyydillä pariks päiväks rentoutumaan iskän + muiden luo Kemiöön. Koska moni sekoittaa Kemiön aina Kemiin, niin tarkennuksena et Kemiö sijaitsee Turun saaristossa, ei lapissa. :)

Eli tän viikon jonka oon nyt Suomessa viettänyt, oon ollu Keravalla äispän luona. Ekat neljä päivää makoilin kipeenä sohvalla. En oo kauheesti muualla käyny ku Järvenpäässä vähän pyörimässä äitin kaa ja Helsingissä kaveria tapaamassa. Yks päivä sain hullun siivouskohtauksen ja jynssäsin keittiötä kolme tuntia. Loppuajan makoillu terveenä sohvalla ja tuhlannu aikaa facebookissa, ja haaveillut tulevista reissuista + keksiny lisää uusia reissuja. Aika käyny todella pitkäks, mut onneks on netti!

Nyt sitte möksälle pariks päiväks (hermolomalle, ku tää mun "arki" on ollut nyt niin kauheen raskasta... :D). Tai no ei se oikeestaan mökki enää oo.. Se oli ennen iskän ja Heidin mökki, kunnes päättivät muuttaa sinne kokonaan ja remontoi sen asuttavaksi. Nyt se on siis koti, mutta mökkimaisemissa eli mulle se on edelleen mökki =hermojenlepuutusalue. Yritän saada otettua vähän kuvia kans, laitan niitä sit myöhemmin tänne! En oo pahemmin talvikuvia ikinä ottanu, ku musta ne on vaan masentavia ja näpit jäätyy ku on niin kylmä. Mutta nyt mä sen aion tehdä!

Siinä mun pikaiset kuulumiset, mukavia vapaita kaikille!
<3: Janina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti